Zagreb, 16. lipnja 2015. - „Serijal o nautičkom turizmu Hrvatske, u kojemu će se predstaviti 20 hrvatskih destinacija, pogledat će milijuni gledatelja iz čak četrdeset i dviju zemalja. Stavimo li to u gospodarski kontekst, odnosno uvažimo li činjenicu da je Hrvatska turistička zemlja u kojoj se prosječna dnevna potrošnja turista kreće oko 66 eura, nautičara oko 100, a čarteraša više nego dvostruko od ostalih nautičara, svima je jasno što to znači za hrvatski turizam“, rekao je direktor komore Zadar Denis Ikić na predstavljanju projekta „SAIL HO! CROATIA“ u ŽK Zadar.
Riječ je o
TV serijalu putopisno-dokumentarnog žanra od deset epizoda koji će obuhvatiti
cijelu obalu, od Istre do Dubrovnika, a emitirat će se na Nautical Channelu koji, kako je objasnila njihova channel menadžerica Ludovica Anti,
emitira program 24 sata dnevno, 7 dana tjedno, 365 dana u godini u četrdeset i
dvjema državama diljem svijeta te ima 22 milijuna pretplatnika.
Serijal
priprema produkcijska kuća Amali Doare kao vanjska produkcija Nautical Channela, a gledateljima će, na
zabavan i privlačan način, u svakoj epizodi biti predstavljene dvije hrvatske
destinacije, uz sav relevantan turistički sadržaj, osobito atraktivan
nautičarima. „Cilj je
prikazati Hrvatsku u najboljem svjetlu kako bismo privukli što više nautičara,
a Nautical Channel je možda i
najbolji alat putem kojega možemo Hrvatsku približiti svijetu. Bitno je
napomenuti da se serijalom neće prikazati samo i isključivo nautički turizam,
već ukupna ponuda Hrvatske obale; gastronomija, vina, hotelijeri, prirodne i
kulturne atrakcije“, rekao je producent i nositelj projekta Željko Stuić.
HGK podupire
ovaj projekt prepoznajući njegovu vrijednost poput važnog čimbenika u stvaranju
imidža Hrvatske.
Savjetnik
ministra turizma Ivo Bašić istaknuo je kako Strategija razvoja turizma do 2020.
prepoznaje nautički turizam kao jedan od deset ključnih turističkih proizvoda
te ga svrstava na visoko drugo mjesto prema važnosti. „Ciljevi ministarstva i
Strategije dugoročno su održiv razvoj nautičkog turizma, podizanje kvalitete
života i općenito standarda lokalnog stanovništva, uz istovremeno
pozicioniranje Hrvatske kao svjetski prepoznatljive nautičke destinacije“,
rekao je Bašić, dok je direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija
naglasila kako je i u Zadarskoj županiji nautika sigurno jedan od ključnih
turističkih proizvoda. Istaknula je i da provode niz promotivnih aktivnosti
koje za cilj imaju Zadar i Zadarsku županiju staviti na nautičku kartu Europe i
svijeta.
Glavni su
pokrovitelji projekta Hrvatska turistička zajednica, ACI, TZ Kvarner, TZ
Zadarske županije, TZ Šibensko-kninske županije, TZ Splitsko-dalmatinske
županije, lokalne turističke zajednice – Opatija, Rijeka, Mali Lošinj, Rab, Zadar, Vodice,
Šibenik, Primošten, Rogoznica, Split, Supetar, Orebić i Dubrovnik, a potporu
projektu pružila je i Hrvatska gospodarska komora.
Nema komentara:
Objavi komentar