nedjelja, 17. svibnja 2020.

Naše bolske priče




Naše bolske priče


Koje organsko povrće možete kušati u Bolu na Braču, gdje pronaći domaće kozje proizvode, u kojem restoranu guštati u lokalnom pijatu sa samoniklim biljem, od kojeg ribara nabaviti frišku tek ulovljenu ribu, uz čiju milozvučnu gitaru sanjariti i gdje pronaći ekstra djevičansko maslinovo ulje može se doznati u novom projektu Turističke zajednice općine Bol pod nazivom: Naše bolske priče.
Projektom kojim se želi privući domaće goste, obuhvaćeni lokalni ugostitelji, mali proizvođači, iznajmljivači i mali hotelijeri, koji trenutno prolaze kroz emocije, od straha i neizvjesnosti do optimizma i nade u bolje sutra. Ključna poruka je važnost zajedništva, jer bez toga nema niti autentičnog iskustva, koje su Bolke i Boljani spremni s veseljem podijeliti. Želja im je da ih gosti prepoznaju te od njih iz prve ruke čuju priče, koje ne mogu pročitati niti u jednom časopisu, otkriju fantastične okuse domaće hrane i proizvoda, nauče ponešto o samoniklom bilju te da uistinu dožive ovo malo mjesto u svoj njegovoj ljepoti. Pritom ne mislimo samo na poznati Dominikanski samostan, od kojeg vodi prekrasna šetnica do jedne od najljepših plaža, Zlatnog rata, te na atraktivne biciklističke staze, već i na ljude koji generacijama žive za svoje malo misto.


U videima i na fotografijama, savršeno nesavršenima, svoju je priču podijelio Franci Marinković iz restorana Pusa. Osim vrhunskim jelima sa samoniklim biljem, svoje goste uvijek očara i dobrom pjesmom. Meri Bodlović i njezin suprug koji se već desetak godina bave ekouzgojem, maslinarstvom i vinogradarstvom na svom OPG-u. Uzgoj, proizvodnju i ugostiteljstvo odlično su povezali Mirjan i mama Irena, a njihov specijalitet,Sir u cukru, od kozjeg mlijeka može se kušati u njihovoj konobi Dišpet. O maslinama i obiteljskom masliniku priča Nikica Bodlović s istoimenog OPG-a, ponosan na 250 stabala maslina i zlatne kapi ekstra djevičanskog ulja. Tu je i ribar Pravdan Katić a turiste zabavlja i Pjerin Jugović uz zvuke svoje gitare.
Ovo je tek početak priče Turističke zajednice Bola, koja će u sljedećim mjesecima putem društvenih mreža, na IG i FB profilu: Bol - Symbol of the Adriatic, širiti pozitivna lokalna iskustva te predstavljati svoje mještane.


Nema komentara:

Objavi komentar