BLIZU
GRADA, BLIZU SRCA
Turistička zajednica
grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije zajedno
pokreću posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj
okolici pod sloganom „Blizu grada, blizu srca“ / „Around
Zagreb“.
„Boravak na otvorenom, u zelenilu i
prirodi, briga za zdravlje, sigurnost, održivost i podudarnost
ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike partnerske
kampanje TZZŽ i TZGZ.
"Sada
partnerski nastupamo na ciljanim tržištima: Njemačke, Austrije,
Slovenije, BIH, a, naravno, i u svim dijelovima Hrvatske. Skrećemo
pažnju i na nove web stranice www.aroundzagreb.hr
koje su posebno kreirane za našu kampanju, a koje daju kreativne
prijedloge kako provesti, npr., tri dana u Zagrebu i okolici,
stvarajući nove doživljaje i uspomene.“,
izjavila
je direktorica TZGZ, dr.sc. Martina Bienenfeld.
„ U
pripremi kampanje „Blizu grada, blizu srca“ pratili smo trendove
na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada
pokrećemo zajednički projekt na engleskom, njemačkom, slovenskom
i naravno na hrvatskom jeziku.“ rekla je direktorica TZZŽ Ivana
Alilović.
Kampanja
TZGZ i TZZŽ „Blizu grada, blizu srca“
kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate
ponude Zagreba i njegove okolice. U tom smislu će se, kao
destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom
cijele godine, podsjećajući ljubitelje putovanja koliko je
turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika,
kvalitetna i atraktivna.
Nema komentara:
Objavi komentar