srijeda, 12. siječnja 2022.

Turistički rezultati 2021. godini Zagrebačka županija

 





Turistički rezultati 2021. godini

Zagrebačka županija


Prema podacima iz sustava eVisitor u Zagrebačkoj županiji je u 2021. godini ostvareno 87,5 posto više turističkih dolazaka i 49 posto više noćenja u odnosu na 2020. godinu.

Domaći turisti su u 2021. godini ostvarili 59 posto više dolazaka i 9 posto više noćenja.
Strani turisti ostvarili su 110 posto više dolazaka i 91 posto više noćenja u odnosu na 2020. godinu

U usporedbi s turističkim rezultatima 2019. godine, u 2021. godini ostvareno je 58 posto dolazaka i 69 posto noćenja ostvarenih u 2019. godini.

Najviše stranih turista u 2021. godini bilo je iz Njemačke, Poljske, Nizozemske, Italije, Austrije, Češke, Slovenije, SAD, Francuske i Bosne i Hercegovine.

Prema vrsti smještaja u 2021. godini najviše noćenja ostvareno je u hotelima (40 posto), objektima u domaćinstvu (25 posto), ostalim ugostiteljskim objektima za smještaj (19 posto) i kampovima (10 posto).

Najposjećenije destinacije su bile Velika Gorica, Sveta Nedelja, Samobor, Jastrebarsko i Ivanić-Grad.

S obzirom da je i 2021. godinu obilježila pandemija koronavirusa smatram da itekako možemo biti zadovoljni ostvarenim turističkim rezultatima. Turistički djelatnici uložili su veliki trud kako bi domaći i strani gosti mogli uživati u raznolikoj ponudi naše destinacije osjećajući se pri tom sigurno, a Turistička zajednica ZŽ kroz različite kampanje sustavno radi na promociji i privlačenju turista u zeleni zagrebački prsten“ - izjavila je direktorica Turističke zajednice ZŽ Ivana Alilović nadodavši kako je turistički sektor ponovno pokazao da je prilagodljiv i inovativan i da se sinergijom postižu najbolji rezultati.

Nadodala je i kako je prošlu godinu u Zagrebačkoj županiji porastao interes za kućama za odmor koje nude sigurnost, vrhunsku uslugu i autentičan doživljaj.

Inače, prošle godine Zagrebačka županija dodijelila je milijun kuna bespovratnih potpora poduzetnicima u turizmu kako bi  povećali standard i kvalitetu usluge u svojim objektima i to kroz obnovu i opremanje smještajnih jedinica te razvoj i unapređenje dodatnih sadržaja poput bazena, wellnessa i drugih rekreacijskih, sportskih i zabavnih sadržaja.

Pripremio: T. R.



Nema komentara:

Objavi komentar