Dodijeljene
financijske potpore Hrvatske turističke zajednice kroz četiri Javna
poziva
Danas
je u Glavnom uredu HTZ-a održana 20. sjednica Turističkog vijeća
Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi vijeća usvojili
odluke o dodjeli potpora Hrvatske turističke zajednice za 2017.
godinu u ukupnom iznosu od 20.765.000,00
kuna.
Sjednicu je vodio ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke
zajednice Gari Cappelli, koji je na početku sjednice članove vijeća
obavijestio o vrlo dobrim pokazateljima ove turističke godine. Ovo
je ujedno i prva sjednica Turističkog vijeća na kojoj je sudjelovao
novi direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji je na ovu
funkciju izabran jednoglasnom odlukom članova vijeća na 19.
sjednici održanoj 5. srpnja ove godine.
„Iako
je Hrvatska kao destinacija najprepoznatljivija po svojim prirodnim
ljepotama i njenoj očuvanošću, svjesni smo da je potrebno puno
više kako bi privukli još veći broj gostiju tijekom čitave
godine. Samim time, da bi bili što konkurentniji, iznimno je važno
stvarati dodatne ponude i motive za dolazak turista u Hrvatsku.
Pomaci su itekako vidljivi, a potvrda toga je turistički promet u
ovoj godini gdje smo ostvarili izvrsne rezultate u predsezoni, ali i
tijekom srpnja. Upravo zato, važno je nastaviti poticati razvoj svih
segmenata naših turističkih ponuda kao što su manifestacije, ali i
stvaranje novih sadržaja na nerazvijenim područjima te unapređenje
upravljanja destinacijama. Siguran sam da će kroz ove potpore naše
destinacije postati još kvalitetnije, bogatije i u konačnici još
konkurentnije“, poručio je ministar turizma Gari Cappelli.
S
ministrom se složio i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan
Staničić, koji je naglasio važnost financijskih potpora za
turistički sektor. „Financijske potpore Hrvatske turističke
zajednice, ali i one Ministarstva turizma, predstavljaju važan
segment daljnjeg razvoja turističkog sektora jer se tako osigurava
stabilnost i konkurentnost, a potiču se i daljnja ulaganja svih
ostalih subjekata. Također, ova sredstva predstavljaju ulaganje u
kvalitetu ponude i sadržaja, odnosno u stvaranje motiva dolazaka i
sam razvoj turizma na razini destinacija, koje su same kandidirale
projekte sukladno svojim strateškim smjernicama“, zaključio je
direktor Staničić.
Potpore
događanjima i programima destinacijskih menadžment kompanija u
2017. godini
Na
Javni
poziv za potpore događanjima u 2017. godini
pristigle su ukupno 433 prijave, od kojih je u razmatranje uzeto 373
prijava, s obzirom da njih 60 nije zadovoljavalo uvjete natječaja.
Financijsku potporu Hrvatske turističke zajednice ostvarilo je 215
prijavljenih programa podijeljenih u tri propisane mjere ovog Javnog
poziva u ukupnom iznosu od 11.500.000,00
kuna.
Tako je kroz mjeru 1 - potpore događanjima u PPS razdoblju na
turistički nerazvijenim područjima, dodijeljeno 1.140.000,00 kuna,
dok je kroz mjeru 2 - potpore nacionalnim i regionalnim događanjima,
dodijeljeno ukupno 5.710.000,00 kuna. Iznos od 4.650.000,00 kuna je
dodijeljen kroz mjeru 3 za TOP događanja. Na Javni
poziv za dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment
kompanija u 2017. godini
kandidirano je ukupno 76 programa, dok je u razmatranje uzeto 67
programa jer 9 programa nije odgovaralo uvjetima natječaja.
Financijsku potporu ostvarila su 32 programa u ukupnom iznosu od
1.765.000,00
kuna.
Odobrene
i potpore za turistički nerazvijena područja
Na
Javni
poziv za potpore turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim
područjima u 2017. godini
pristiglo je ukupno 364 prijavljenih programa, a utvrđeno je da
pojedine kandidature nisu sukladne namjenama koje su propisane Javnim
pozivom. Sukladno navedenom, financijsku potporu ostvarila su ukupno
223 programa u ukupnom iznosu od 4.500.000,00 kuna. Na Javni
poziv za dodjelu potpora projektima turističkih inicijativa i
proizvoda na turistički nerazvijenim područjima u 2017. godini
kandidirano je ukupno 170 projekata, od kojih je u razmatranje uzeto
125 važećih projekata. Odlukom Turističkog vijeća odobrena je
potpora za 54 projekta u ukupnom iznosu od 3.000.000,00 kuna. Sve
gore navedene odluke o dodjeli financijskih potpora biti objavljene
na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice, odnosno na
ovoj poveznici.
Dodajemo
kako su članovi Turističkog vijeća također raspravljali o
izvješćima predstavništava Hrvatske turističke zajednice o
održanim konzultacijama s partnerima u vezi provedbe strateških
projekata u 2018. godini. „Strateški cilj Ministarstva turizma i
Hrvatske turističke zajednice je razviti i pozicionirati Hrvatsku
kao aviodestinaciju i to posebice u razdobljima pred i posezone jer
ćemo na taj način moći govoriti o potpunoj turističkoj godini, a
ne samo o sezoni“, zaključio je ministar Cappelli. Poziv za
iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na
emitivnim tržištima u 2018. godini bit će objavljen na hrvatskom i
engleskom jeziku, a komunikaciju sa zainteresiranim partnerima
preuzet će predstavništva Hrvatske turističke zajednice za svoja
tržišta te Glavni ured HTZ-a za ostala.
Nema komentara:
Objavi komentar